עיתון ניב חולון פברואר 2018

4 אנחנו רוצות לספר לכם על שיעורי השחייה שהתקיימו באמצע המחצית לכלל שכבת ד’. כל כיתה בנפרד יצאה פעמים בשבוע 3 לשיעורים הללו 10 באמצע יום הלימודים. סה"כ היו שיעורים. בשיעור הראשון התחלקנו לקבוצות על פי רמות שונות, והחל מהשיעור השני למדנו, תרגלנו, התאמנו והתנסינו בסגנונות שחייה שונים: חזה, חתירה וגב. כמו כן עשינו תרגילים במים באמצעות אביזרים: גלשנים קטנים ומצופים. השיעורים היו מעניינים וחווייתיים. למדנו המון. זה נחמד לצאת משגרת הלימודים כמה פעמים בשבוע ולו אם זה לתקופה קצרה. בשיעור האחרון עברנו מבחן מעשי מסכם, שבסופו כל ילד קיבל תעודת סיום. כתבו: ליה אביבי סול 1’ ונועה יצחק, ד תלמידים מספרים שיעורי שחייה צפינו בהצגה "החבר הכי טוב שלי" בבית שטיינברג. מסופר של שלושה ילדים, שמו של אחד הילדים עידו, אשר לא מדבר מאז שעבר תאונה ושאר הילדים צוחקים עליו מהסיבה שאינו מדבר. הילדים הגיעו במקרה לכלבייה ושם התחבר עידו עם כלב מסוכן שנמצא רוב הזמן בכלוב. עידו נכנס לכלוב והשניים התחילו להתחבר. האחראית על הכלבייה ביקשה מעידו לצאת איתו לטיול. בהצגה רואים איך הם מתחברים ונקשרים אחד לשני. אבא של עידו עובד בעירייה והם רוצים לסגור את הכלבייה. בעזרת הכלב, עידו מתחיל לדבר ואז אבא שלו מבין שאסור להם לסגור את הכלבייה. זמיר 3’ נועה נפיסי כיתה ג הצגה "החבר הכי טוב שלי” שיעורי שחייה לשכבה ד היו לי חברות טובות בגן, לפני שהתחלתי ללמוד בכיתה א. כשהתחלתי ללמוד ב"ניב" הרגשתי שהכול חדש ושאני מתגעגעת אליהן, למרות שהייתה איתי חברה טובה מהגן בשם אלה קרייף. בזמן ההפסקה, בה אני ואלה היינו לבד, הציעו לנו שתי בנות נחמדות מכיתה ג’, להיות חברות שלנו ולשחק איתנו במשחק "שוטרים וגנבים”. נהנינו לשחק איתן וכך היה בהפסקות נוספות. זה שימח את ליבי וגרם לי להרגיש טוב. קוראים להן שחר ומאיה, בזכותן למדתי להכיר חברות חדשות והתחברתי עם ילדות מהכיתה. אני מאמינה שאזכור את זה בשנה הבאה שיגיעו ילדי כיתה א’ חדשים לבית הספר. סופרן 3’ נויה ירון א חווית שיעורי השחייה כיתות ג היקרים בשנה הבאה יתקיימו בנפשונית שיעורי שחייה, הם מרתקים מאוד. אתם תלמדו את כל סגנונות השחייה. אני ממליצה בחום ובאהבה. זו חוויה מדהימה ולדעתי גם אתם תהנו ממנה. יש להצטייד בבגד ים, כובע ים ומשקפת. בהצלחה! זמר 2’ לינוי כבאז ד חיסונים חוויה מהחיסון שקיבלנו בבית הספר לקראת החיסון פחדנו. אופיר: "יש ילדים שבכו וזה הלחיץ אותנו". מאיה א ואמילין: "פחדנו שהמזרק יהיה גדול". אורי: "לא פחדתי אפילו שהייתי אחרון". אוריאל: "אני לא פחדתי כי ראיתי ילדים שעברו את החיסון בשלום". אמילין ומאיה מציעות לעצום את העיניים בזמן החיסון וכך פחות מרגישים אותו. בסוף החיסון קיבלנו מדבקות ויכולנו לבחור כמה שרצינו. לאחר החיסון היד קצת כואבת ורדומה. אורי: "כדאי להזיז את היד כרגיל וכך החומר מתפזר בגוף. כשמרימים את היד היא קצת כואבת". אוריאל: "אני חושבת שחיסון זה חשוב נגד מחלות שמזיקות לגוף". אופיר: "אני ממליץ לקחת משחק או חפץ שיכול לעזור להתגבר על הפחד במהלך החיסון”. אנחנו מאחלים לכולם בריאות טובה! אופיר, אורי, אוריאל הדרן 4’ ומאיה ב שיעורי ספורט הנרי, המורה לספורט שלנו ביקש מאיתנו בתחילת השנה לקנות דילגיות. חששנו "אנחנו לא יודעים לקפוץ בדילגית" - כך אמרנו לו. הוא הסביר לנו שעם תרגול וניסיונות רבים נצליח גם את זה. תחילה לא הסכמתי להשתתף, עם הזמן ניסיתי וראיתי שאני מצליח, בהמשך גם מאוד השתפרתי. למדתי שגם אם משהו נראה לי קשה אפשר להצליח כשמתעקשים וממשיכים לנסות. עומרי מנדל, , זמיר 3 ’ כיתה ג חוויה מהביקור בספריית בית שטיינברג החוויה שלי מהביקור בספרייה ביום ראשון יצאנו כל הכיתה לספריית בית שטיינברג. נפגשנו עם הספרנית שקיבלה אותנו יפה וקראה לנו את הסיפור: "המתנה של הצב". הסיפור היה יפה ולמדנו מהסיפור שחשוב שנהייה סבלניים אחד לשני. אחר כך ישבנו וקראנו ספרים בפינת הקריאה. בסוף הביקור הספרנית חילקה לנו סימניות. נהניתי מאוד! אני ממליצה לבקר בספרייה ולהשאיל ספרים. הרמוניה 1’ שחר רשתי א חברות איך זה לעבור שינוי? איך זה לעבור שינוי? האם הוא טוב או רע? האם הוא יכול לרגש אותך? אני וכיתתי עברנו שינוי: המורה שלנו עזבה אותנו ועברה לבית ספר אחר. הייתי עצובה כי לא ידעתי מי תהיה מורתנו ואז הגיעה אלינו המורה החדשה. הייתי מופתעת לראות שהיא נחמדה. חשבתי שהיא תהייה לא נעימה כלפיי אבל היא תמיד מכבדת, מתחשבת, תומכת ונותנת לי הרגשה שיש מישהי שבאמת אני יכולה לסמוך עליה וללמוד ממנה הרבה. בנוסף, היא עזרה לי להרחיב את הידע שלי בצורה מעניינת וחווייתית. זמר 2’ קומרן מיכל ד ביקור בחטיבת אלון יצאנו לביקור 2/1/17 ביום שלישי בחטיבת "אלון". התלמידים והמורים קיבלו אותנו בשמחה רבה, הם לקחו אותנו לאולם הספורט, שם הסבירו לנו על המגמות. לאחר מכן שמענו את תלמידי מגמת המוזיקה מנגנים ושרים. בהמשך הגענו אל מעבדת המדעים של בית הספר, שם ביצענו ניסוי והסבירו לנו על המגמה. כשסיימנו יצאנו להפסקה קצרה ומשם הגענו לאולם בו הציגו לנו חידות מתמטיות. כשיצאנו מבית הספר, התלמידים כיבדו אותנו בסוכריה טעימה. נהנינו מהמפגש ולמדנו רבות על החטיבה. פזמון 4’ אביב, יורי ואורי ו

RkJQdWJsaXNoZXIy NTkzMDE=